İqtisadiyyat

“Texnomart” mağazalar şəbəkəsi rebrendinq edib

Hazırkı adı ilə 2019-cu ildən etibarən fəaliyyət göstərən “Texnomart” mağazalar şəbəkəsi rebrendinq etdi! Rebrendinqin əsas məqsədi insanlara “Texnomart”ın fəlsəfəsini daha sadə və birbaşa yolla çatdırmaq idi. Elə isə bunu öyrənmək üçün bir daha tanışlığa başlayaq!
Yeni gün, yeni istəklər, həyat və ümumiyyətlə canlı olan hər şey öz başlanğıcını günəşdən götürür. Yenilənərkən elə bunu əsas götürən şirkətin ilham mənbəyi də günəş oldu. Əsas rəngini də sarı olaraq seçən “Texnomart” öz “günəşini” yaratdı. Bununla brendin tükənməz enerjisini, daim insanlara bəxş etdiyi xoş anları və onların istəklərini reallaşdırdığını daha yaxşı vurğulamaq istəyinə nail olundu.
Ardınca bu “günəşi” ən yaxşı formada ifadə edəcək sloqan axtarışlarına başlandı.
Sloqan axtarışlarında hara doğru gediləcəyi “Texnomart”ın Bakı şəhəri və bölgələrdə yer alan çoxsaylı mağazalarında onlarla dünya markasının təqdim edilən məhsullarının insanların ixtiyarında olması, şirkətin hər zaman müştərilərinin ehtiyaclarına tərəf yönələrək onlara xüsusi yanaşma və sərfəli qiymət təklif etməsi əsas götürülərək müəyyən olundu.
“Texnomart”ın istiqaməti hər zaman birdir – yüksək xidmətə, keyfiyyətli texnologiyaya, yeni fürsətlərə və ən önəmlisi hər bir insana SARI. Texnomart – sənə sarı!
Rebrendinq nəticəsində “Texnomart” öz fəlsəfəsini hər kəsə uğurlu şəkildə çatdırmağı bacardı. Beləliklə şirkətin insanlar üçün daha da cəlbedici markaya çevriləcəyini proqnozlaşdırmaq çətin deyil. “Texnomart” müştəriləri ilə arasındakı sərhədləri yıxmağa, onların istəklərinin hər zaman ilk pillədə olduğunu nümayiş etdirməyə hazırdır.
“Texnomart”ın verdiyi vədlərə əsasən, yeni imkanlar və kampaniyalarla hər zaman insanlara sarı olacağından əminik.

APA

Bənzər yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Back to top button