Açıq HökumətMəqalələr

Açıq Hökumət Tərəfdaşlığı Təşəbbüsündə ictimai təşkilatlar və qeyri-hökumət təşkilatları

Açıq Hökumət Tərəfdaşlığı Təşəbbüsünün (OGP)  uğuru üçün həm hökumət, həm də qeyri-hökumət maraqlı tərəflərinin iştirakı vacibdir. Buna görə də, iştirakçı yerli hakimiyyət orqanları vətəndaşların və qeyri-hökumət maraqlı tərəflərin fəal iştirakı ilə çoxtərəfli prosesdə iş planlarını hazırlamaq və həyata keçirmək öhdəliyi götürürlər.

Vətəndaş cəmiyyəti institutları milli və yerli səviyyədə Açıq Hökumət Tərəfdaşlığı prosesində əsas oyunçudurlar. Onların töhfəsi – texniki təcrübə, görüşlər təşkil etmək bacarığı OGP-nin əsas prinsiplərindən biri – birgə inkişaf və iştirakın təmin edilməsidir.

Vətəndaş cəmiyyəti təşkilatları ilə yanaşı, OGP Local yerli hökumətin əhaliyə və digər qeyri-hökumət qruplarına maksimum yaxınlığını artırmaq üçün digər qeyri-hökumət maraqlı tərəflərin iştirakını genişləndirməyə çalışır. Qeyri-hökumət maraqlı tərəflərə aşağıdakılar daxildir: icma təşkilatları və ya qrupları, vətəndaş şuraları/qrupları, vətəndaş tərəfindən təşkil edilən ictimai hərəkatlar, yerli ticarət palataları, universitetlər, media şuraları, gənclər şuraları/qrupları

Vətəndaş cəmiyyətinin və digər qeyri-hökumət maraqlı tərəflərinin vəzifələri və fəaliyyətlərinə aşağıdakılar daxildir:

  • AHT prosesi haqqında məlumatlılığın artırılması: Vətəndaş cəmiyyəti təşkilatları və digər qeyri-hökumət maraqlı tərəflər vətəndaşların və özəl sektorun iştirakını və nəzarətini təmin etmək üçün AHT prosesi haqqında məlumatlılığı artırmaq üçün yerli hökumət fəaliyyətlərinə dəstək verə bilərlər. Buraya iş planı və onun nəticələri haqqında məlumatın vətəndaş qrupları və media ilə bölüşdürülməsi daxil ola bilər.
  • Xüsusi öhdəliklər üçün təbliğat: Vətəndaş cəmiyyəti təşkilatları və digər qeyri-hökumət maraqlı tərəflər iş planında həll oluna bilən problemləri müəyyən etməyə və konkretləşdirməyə kömək edə bilər və onların həlli üçün xüsusi siyasət tədbirlərini təşviq edə bilər..
  • İş planının hazırlanmasında iştirak: Buraya iş planına daxil ediləcək prioritet öhdəliklərin müəyyən edilməsi və seçilməsi, həmçinin yekun variantın dəstəklənməsi daxildir. Buraya həmçinin digər qeyri-hökumət maraqlı tərəflərlə onların mənalı töhfəsini təmin etmək və ziddiyyətli prioritetlər üzrə qərarlar qəbul etmək üçün koordinasiya daxildir.
  • Öhdəliklərin yerinə yetirilməsi ilə bağlı yardım: Bəzi öhdəliklərin icrası qeyri-hökumət təşkilatlarının xüsusi cəlbini tələb edə bilər. Bu, öhdəliklərin birgə işlənməsi çərçivəsində razılaşdırıla bilər və müəyyən öhdəliklər çərçivəsində konkret mərhələnin və ya konkret tədbirlərin həyata keçirilməsində qeyri-hökumət subyektlərinin fəal iştirakını təmin edəcək.
  • Öhdəliklərin monitorinqi: Vətəndaş cəmiyyəti təşkilatları və digər qeyri-hökumət maraqlı tərəflər iş planının icrasına görə hökumətin hesabatlı olmasında mühüm rol oynayırlar. Buna nail olmaq üçün onlar müxtəlif mərhələlərin və öhdəliklərin gedişatını izləyə, irəliləyişi qiymətləndirə və AHT Yerli prosesini daha da inkişaf etdirmək üçün bu cür qiymətləndirmələrin nəticələri və nəticələrindən istifadə edə bilərlər..
  • Milli və yerli səviyyədə i Dialoq: İcma təşkilatlarının dəstək, mentorluq, təlim və digər fəaliyyətlərdə iştirak imkanları təmin etmək üçün milli səviyyədə AHT proqramlarında olan həmkarları ilə əlaqə saxlaya bilməsi gözlənilir..
  • Həmkarlar ilə mübadilə fəaliyyətlərində iştirak: Proqramda iştirak edən digər yurisdiksiyalarda olan həmkarlarına, o cümlədən müvafiq maraqlı tərəflə əlaqə yaratmaqla dəstəyin təmin edilməsini əhatə edir.

İstiqlal.az

Bənzər yazılar

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.

Back to top button