Myanmada Çinin kəməri və yol dairəsi

30/04/2020 [18:11] - Dünya (608)



Çin İravaddy çayına alternativ bir ticarət yolu kimi baxır,  çünki sürətli dəmir yolu planı təhlükəsizlik mövzusunda dayanır. 

Asia Times-e istinadən İstiqlal.az xəbər verir ki, etnik müharibələr, təhlükəsizliklə bağlı narahatlıqlar və rəsmi gecikmələr, Çinin Kəmər və Yol Təşəbbüsü (BRI) tərəfindən Myanmanın problemli şimal bölgələri vasitəsilə cənub-qərbdən Hind okeanına qədər yüksək sürətli bir rels qurmaq planını pozub.
Ancaq Pekinin alternativ bir planı var: Myanmada İrravaddy çayı üzərindən daha etibarlı bir ticarət yolu inkişaf etdirmək - müasir yol və dəmir yolu əlaqələrinin olmaması ilə tanınan, ölkənin bütün uzunluğu boyunca şimaldan cənuba doğru axan 2200 kilometrlik bir su yolu.
Çin və Myanmarı qatarlar, yollar və limanlarla birləşdirmək üçün BRI planı olan Çin-Myanma İqtisadi Dəhlizi (CMEC), Pekini, dolanan Malakka boğazı və mübahisəli Cənubi Çin dənizi ilə yanacaq və digər yüklərin daşınması üçün alternativ yol təqdim etmək məqsədi daşıyır. ABŞ ilə potensial münaqişə bölgələri.

Bu, Myanmanın Çin Xalq Respublikası Sədirnin imzası olan BRI-nin , 1 trilyon ABŞ dolları dəyərində qlobal bir infrastruktur qurma sxemi olaraq Çini yeni bir qlobal ticarət və təhlükəsizlik nizamının mərkəzinə qoymasını hədəfləyən bir nöqtə halına gətirdi. BRI-nin imzalanmasında əsas məqam oldu, hədəfi sonda Çini ticarət və təhlükəsizlik sahəsində yeni dünya nizamının mərkəzinə qoymaqdır.
Çoxlarının millətin su canını hesab etdiyi İrravaddy çayı, açıq-aydın Pekinin böyük, lakin şübhəsiz bir riskli planının mərkəzindədir.

Ticarət gəmiləri onsuz da Bhamonun Kaçin şəhərindən başlayaraq Hind okeanına doğru gedən yolun sonuna qədər 1300 kilometr məsafədə Irravaddynin aşağı hissəsində müntəzəm olaraq üzürlər.
Bhamo-nun şimalındakı qəzəbli rapids, yuxarıdan yuxarıda, o cümlədən Çindən şimala qədər daha ticari əhəmiyyət kəsb edən Myitkyina şəhərinə 200 kilometr uzanan yerdə il boyu üzmək faktiki olaraq mümkünsüz edir.
 
Son məlumatlara görə, Çin podratçıları hazırda Bhamoda mövcud olan əsas qurğudan daha yeni, daha böyük bir çay limanı üçün mümkün yerləri araşdırmağa başladılar.
İllər əvvəl cənub-qərb Yunnan əyalətindəki Ruili ticarət mərkəzini eyni vilayətin Lvehdəki sərhəd keçidi ilə birləşdirmək üçün bir çox magistral yol qurulmuşdur, burada böyük ticarət axını təmin etmək üçün yeni imkanlar var.

Bildirilir ki, Lveje ilə Bhamo ilə 75 km məsafədə müasir magistral yolu birləşdirən kobud çınqıl yolun dəyişdirilməsi hazırda PMEK-də CMEC-in ən prioritet istiqamətlərindən biridir və İrrawaddy sxeminə uyğun magistral yolların inşasına uyğundur.

Myanmarın şimal əyalətindəki Muse şəhərinin qarşısında yerləşən Ruili, sonda Şanxay ilə Ruili ilə Museyə, sonra Lvehe və Bhamoya gedən magistral yollarda sürətlə inkişaf edən SMEK dəmir yolunun başlanğıc nöqtəsidir.

Musedən yüksək sürətli dəmir yolu, inşa edilsə, sonda Myanmanın cənub sahillərində yeni limanlarla bitəcək, İrravaddy planı isə çay nəqliyyatı üçün bənzər genişləndirilmiş marşrut təmin edəcək kimi görünür.

Bu dəmir yolu və sahil marşrutları Çinin BRI rəsm lövhəsində yerləşir və Yunnan küçələrində mənbələr tərəfindən bu yaxınlarda göründükləri lövhələrdə ətraflı şəkildə əks olunub.
Myanma mənbələri, Çinin Myitkyinanın şimalındakı Myitsonenin şimalında böyük bir hidroelektrik bəndinin tikilməsində maraqlı olduğunu, 2011-ci ildə Myanmanın əvvəlki hökuməti tərəfindən ehtimal edilən ekoloji problemlər səbəbiylə dayandırdığı bir planın daha geniş İrrawaddy sxeminə uyğun olduğunu söyləyib.

Myitsone, iki çayın, Nmai Hka və Mali Hkanın Irravaddyi meydana gətirmək üçün birləşdiyi yerdə yerləşir.

Çinin 3.6 milyard dollarlıq enerji layihəsi istehsal etməyi hədəflədiyi elektrik enerjisinə açıq bir ehtiyac olmadığı halda, anbar Çinin Mekong çayının yuxarı axarındakı bəndlər içində olduğu kimi, suyun aşağı axınına nəzarət etməsinə imkan verəcəkdir.
İrravaddyinın inkişaf etmiş bir ticarət yolu olaraq istifadə etməsi ilə əlaqəli görünən Çin, yeni deyil və şübhəsiz ilk olaraq 1985-ci ilin sentyabr ayında rəsmi Pekin icmalında bir məqalədə səsləndirildi.
Şimaldakı şiddətli etnik müharibələr, on ildən artıq bir müddətdə planı bir rəsm lövhəsində saxladı. 1997-ci ildə, Çin və Myanmar Yunnan və İrravaddy boyunca quru və su nəqliyyatı marşrutlarının pozulma ehtimalı ilə bağlı ilk birgə araşdırma apardılar.

Çinin o vaxtkı prezidenti Tsyan Tsemin 1980-ci illərdən bəri belə bir yüksək çinli məmur tərəfindən ilk dəfə 2001-ci ilin dekabrında Myanmaya gələndə daha çox yol qət edildi. Tərəflər Tsyanın səfəri zamanı daha çox sərhəd ticarətini asanlaşdırmaq üçün bir sıra ikitərəfli müqavilələr imzaladılar.
Bundan bir qədər sonra, 2002-ci ilin martında Çin Myanmaya "Karayolu-Su yolları ilə birləşdirilmiş nəqliyyat haqqında Saziş layihəsi" adlı bir təklif təqdim etdi. Aylar sonra Çin Myanma'ya İravaddyı təmizləmək üçün iki qazma qurğusu ilə təchiz etdi ki, daha böyük barjalar Çin mallarını çayın altına apara bilsinlər.

Bir balıqçı, millətin ruhu kimi çoxları tərəfindən görüldüyü İrrawaddy'nin üstünə atdı. 
Daha sonra 2002-ci ildə, Lveje, Ruili ilə üzbəüz olan Myanmar Muse şəhəri və bir neçə kiçik dayaq məntəqəsi ticarət və ticarət üçün rəsmi sərhəd məntəqəsi oldu. Lveje-ni Bhamo ilə birləşdirən o vaxtkı kirli yol, eyni zamanda, Çin köməyi ilə günümüzdəki çınqıl yola çəkildi.

Ancaq indi yalnız Çin daha çox dəyişdirici İrravaddy planları ilə irəliləməkdədir.
Prezident Si Tsinpinin Yanvar ayında Myanmaya etdiyi ziyarətində diqqət çəkən məqam, 33 çoxtərəfli saziş və anlaşma memorandumlarının imzalanması oldu. Bunların çoxu İrrawaddy boyunca inkişaf layihələrini, o cümlədən yeni çay limanlarını və magistral yolları birləşdirən layihələri asanlaşdırdı.
Çinin görüşü yeni bir fikir deyil. Doğrudan da, çay nəqliyyatı tarixən Myanmanın ticarəti və ticarəti üçün çox böyük əhəmiyyətə malikdir.

İngilis müstəmləkə dönəmində məşhur İrravaddy Flotilla Şirkəti İrravaddy və onun müxtəlif qollarını bağlayan 600-dən çox gəmini, əsasən avarçəkənləri idarə etdi. Lakin bu donanma, İkinci Dünya Müharibəsi əsnasında Myanmaya hücum edərkən Yaponların İrravaddynin daşınması üçün gəmilərdən istifadə etməməsi üçün yerləşmiş və məhv edilmişdir.

Müstəqillikdən sonra, 1948-ci ildə şirkət milliləşdirildi və daha kiçik bir yeni donanma ilə olsa da Hökumət daxili nəqliyyat idarəsi olaraq tanındı. İndi, İrrawaddy'nin bir dəfə böyüyən ticarət yolu, bu dəfə Çinin CMEC və BRI yolu ilə yenidən canlandırıla bilər.
Dekabr ayında İrravaddy xəbər saytı Yunnan mərkəzli düşüncə mərkəzlərinin çinli tədqiqatçılarının Myanmaya tez-tez baş çəkdiyini, İrravaddy çayı üzərindəki gəzintiləri də "Myanmarın həyat xəttini Çin ilə həyati bir ticarət və logistika bağlantısına çevirmək üçün böyük ümidlərlə etdiklərini" bildirdi.
Bu vaxt, regional logistikanı araşdıran Kunming mərkəzli bir institutun sədri Liu Jinxin, yanvar ayında Yangonda keçirilmiş bir forumda köhnə binaların yenilənməsi və İrrawaddy-də yeni limanların tikilməsi perspektivini qaldırdı.

Liu, İrravaddy boyunca infrastrukturun "hələ də zəif olduğunu" və limanların "köməyi olmadan qurmaqda çətinlik çəkəcəyini" söylədi. Bu, Myanma Times qəzetinin hesabatına görə Çin maliyyə və tikinti yardımından xəbər verir.
Ancaq Çin pulu və nou-hau ilə belə, maddi və ya siyasi baxımdan asan bir iş olmayacaq.
Myanmarın Sərhədsiz Ticarət İnkişafı Komitəsinin sədri Hla Oo, "tullantıları səmərəli və sistemli şəkildə təmizləməkdə çətinlik çəkəcəyik. Qoruma işləri çox bahalı olacaq" deyib.
Kaçin əyalətinin yerli rəhbərliyi, Lvejedən Bhamoya gedən yolu yeniləmək və təmir etmək üçün bir Çin şirkətinə icazə verdi, lakin bir çox yerli öz ərazilərində Çin tərəfindən dəstəklənən böyük liman layihələrini dəstəkləmək və ya icazə verməkdən çəkinirlər.
Bhamo'an yerli bir millət vəkili Zav Thin deyib: "İrravaddy layihəsini kimin həyata keçirəcəyi ilə əlaqədar razılaşmadıq. Layihəyə kim investisiya qoysa, Myanma İnvestisiya Komissiyasının qaydalarına əməl etməlidir.".

Onun şərhi Myanmanda Çin şirkətlərinin aktiv olduğu bir çox bölgədə Çin işçilərinin axınına, ətraf mühitin pozulmasına və yerli giriş və əhval-ruhiyyəyə ümumi bir hörmətsizliyə görə eşidilən narahatlıqları əks etdirir.
Xəbərə dair fotolar (Şəkilləri böyütmək üçün tıklayın)
Məcburi köçkünlər üçün tikilən evlər yaxın aylarda şəhid ailələrinə və əlillərə veriləcək
DYP yolların buz bağlaması ehtimalı ilə əlaqədar sürücülərə xəbərdarlıq edib
Prezidentin köməkçisi karantin rejiminin yumşaldılmasının səbəbini açıqlayıb
Azərbaycanda sərt karantin rejimi yumşaldılır: "SMS" icazə ləğv olunur
Ötən il qeydiyyata alınan siyasi partiyaların sayı açıqlanıb
Xəbər lenti
16/01/2021 [16:31]:
Azərbaycanda son sutkada 402 nəfər yoluxub - 15 nəfər vəfat edib
16/01/2021 [15:56]:
Məcburi köçkünlər üçün tikilən evlər yaxın aylarda şəhid ailələrinə və əlillərə veriləcək
16/01/2021 [14:23]:
DYP yolların buz bağlaması ehtimalı ilə əlaqədar sürücülərə xəbərdarlıq edib
16/01/2021 [13:52]:
Azərbaycan nefti həftə ərzində 1%-dək ucuzlaşıb
16/01/2021 [13:18]:
Azərbaycandakı "Formula 1" yarışının ləğvi ilə bağlı növbəti iddia
16/01/2021 [12:31]:
Prezidentin köməkçisi karantin rejiminin yumşaldılmasının səbəbini açıqlayıb
16/01/2021 [11:48]:
Azərbaycanda sərt karantin rejimi yumşaldılır: "SMS" icazə ləğv olunur
16/01/2021 [11:03]:
Xaricdə doktorantura təhsili üzrə sənəd qəbulu başa çatıb
16/01/2021 [10:16]:
Nyu-Yorkda tanınmış rəssam Aida Mahmudovanın PASTPRESENTFUTURE adlı sərgisi açılıb
16/01/2021 [09:27]:
İndoneziyada zəlzələdən ölənlərin sayı 42 nəfərə çatıb
16/01/2021 [00:39]:
Əfsanəvi ingiltərəli futbolçu karyerasını bitirib
15/01/2021 [23:26]:
Belçikada itkin düşən azərbaycanlı müəllimin meyiti tapıldı
15/01/2021 [22:54]:
Talış və Suqovuşan minalardan təmizlənir
15/01/2021 [22:48]:
BMT: Dünya pandemiyadan əvvəlki vəziyyətə qayıtmayacaq
15/01/2021 [22:07]:
Ötən il qeydiyyata alınan siyasi partiyaların sayı açıqlanıb
15/01/2021 [21:15]:
Çavuşoğlu: "Ağdamda 60 Rusiya və 60 Türkiyə hərbçisi xidmət edəcək"
15/01/2021 [20:23]:
"Dünən gecə Şuşada qalmağa qərar verdik" - İlham Əliyev
15/01/2021 [19:31]:
Azərbaycanda Minatəmizləmə Agentliyi yaradılıb - fərman
15/01/2021 [18:42]:
Ötən il şəhid ailələri və Qarabağ müharibəsi əlillərinə 1500 ev verilib
15/01/2021 [17:57]:
Azərbaycanda 349 yeni yoluxma - 12 nəfər vəfat edib
15/01/2021 [17:08]:
İlham Əliyev: “Böyük qayıdış başlayır”
15/01/2021 [16:15]:
Turizm sənayesi bərpa dövrünə hazırlaşır
15/01/2021 [15:50]:
Səfir: “Hindistan Azərbaycanın əsas düyü idxalı mənbəyidir”
15/01/2021 [14:17]:
Müharibədə əhaliyə və biznesə dəyən ziyanın məbləği açıqlandı - siyahı
15/01/2021 [13:26]:
Azərbaycanda palçıq vulkanı püskürüb
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Qulamhüseyn Əlibəyli: Ermənistanın həm 10 noyabr bəyanatının tələblərini pozur, həm də təcavüzkar niyyətlərindən əl çəkmir
Qulamhüseyn Əlibəyli: Bütövlükdə media sahəsində əsaslı islahatlara ehtiyac var
2-ci Qarabağ savaşı 4150 ailəni dövlətə əmanət qoydu - təhlil
Türkanda torpaqların zəbt edilməsinə Maliyyə Nazirliyi rəsmsinin adı da qarşıb
KİVDF ləğv edildi - Medianın İnkişafı Agentliyi yaradılıb-yenilənib
Dövriyyəyə yenilənmiş 1, 5 və 50 manatlıq əsginaslar buraxılır
Serbiya Azərbaycana borcunu vaxtından əvvəl geri qaytardı
Azərbaycan G20-nin zirvə görüşünə dəvət edilib
Bakıda qadın və uşaq sığınacağına hücum olub - Xəsarət alanlar var
Məşhur “Polis Akademiyası” filminin ulduzlarından biri vəfat edib
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com
Copyright©2013 "İstiqlal.az" MMC
Materiallardan istifadə zamanı
www.istiqlal.az saytına
istinad zəruridir
X

Bəyənin və "İstiqlal.az"-ı Facebook lovhənizdən izləyin