Biz siyasi əlaqələrimizi genişləndirmək istəyirik - Almaniya səfiri

25/07/2019 [22:58] - Siyasət (383)



Almaniya Federativ Respublikasının  Azərbaycana yeni təyin olunan səfiri Volfqanq Maniq videobağlantı zamanı belə deyib. 

İstiqlal.az xəbər verir ki, səfir bildirib ki, Azərbaycan Cənubi Qafqazda Almaniyanın ən vacib iqtisadi tərəfdaşlarındandır: “Azərbayacan üçün Almaniya modernləşmə sahəsində üstünlük verdiyi tərəfdaşdır. Bu belə də olmalı və daha da inkişaf etdirilməlidir. Bizim təklif etməyə çox şeyimiz var:  məsələn, bərpa olunan enerji və ya peşə təhsili sahələrində” .  

Mədəni və humanitar sahələrə toxunan səfir deyib ki, Almaniya mövzusuna səfirlik və mədəniyyət qurumları ilə yanaşı  həmçinin, Alman-Azərbaycan Xarici Ticarət Palatası və Beynəlxlaq Əməkdaşlıq cəmiyyəti GİZ də aiddir: “Almanlar və azərbaycanlılar uzun bir tarix paylaşırlar.  Düz 200 il bundan əvvəl alman mühacirləri Azərbaycanın qərbində məskən salmışdılar. Kapellhauz burada Bakı Lutheran kilsəsi (kirxa) ilə yanbayan durur”.  

Təhsil sahəsini yaddan çıxarmayan diplomatın fikrincə, bu gün daha çox gənclər sərhədlərini dəyişir. Əlavə edib ki, Azərbaycandan təxminən 1400 tələbə alman universitetləriundə təhsil alır.  Çox sayda gənc alman UNESCO komissiyasının və Almaniya Xarici İşlər Nazirliyinin “kulterwief” proqramı ilə Azərbaycanda olub. 

Bundan əvvəl Vyetnamda, Konqoda, Nigeriyada, Hollandiyada, Latviyada, Belçikada, Pakistanda işlədiyini xatırladan V.Maniq bir müddət əvvəl xidməti səfəri ilə bağlı Bakıda olduğunu vurğulayıb: “deməliyəm sən necə də dəyişmisən. Dinamik inkişaf valehedicidir. Bakı artıq qara neft şəhəri yox, gənc, tərəqqiyə can atan meqapolisdir. Biz həmçinin, biz siyasi əlaqələrimzi də genişləndirmək istəyirik. Biz bütün mövzulara dair dialoqlarımızı intensivləşdirəcəyik. Burada olmağıma və Alman-Azərbaycan  əlaqələri üçün çalışmağa şadam”. 
Neft yenidən ucuzlaşıb
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
BMT Təhlükəsizlik Şurası Qarabağa görə toplanır
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 531 QHT BMT-nin Baş katibinə müraciət edib
Xəbər lenti
20/10/2020 [11:42]:
Azərbaycanın müzəffər ordusu..
20/10/2020 [11:10]:
Qarabağ Azərbaycandır!
20/10/2020 [10:40]:
Bir gün qələbə ilə hər gün Qarabağda
20/10/2020 [10:08]:
Körpə qatili olan, Ermənistan!
20/10/2020 [09:38]:
Dünyanın kor olduğu terrorizm qisassız qalmayacaq!
20/10/2020 [09:34]:
Heç bir terror aktı bizi andımızdan döndərə bilməz!
20/10/2020 [08:30]:
Ermənistan Yer üzünün ən qəddar terrorist dövlətidir
20/10/2020 [08:27]:
Azərbaycan ordusunun qələbə salnaməsi
19/10/2020 [16:20]:
Qələbə bizimlədir!
19/10/2020 [15:24]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
19/10/2020 [14:17]:
Yeni zəfər müjdələrinə doğru!
19/10/2020 [13:46]:
Qarabağ Müharibəsində Haqq, Ədalət Azərbaycanındır!
19/10/2020 [13:14]:
Prezident İlham Əliyev Türkiyənin “A Haber" televiziya kanalına verdiyi müsahibəsində Ermənistanın əsl siyasətini açıqladı
19/10/2020 [12:12]:
Biz Ali Baş Komandanımızla fəxr edirik!
19/10/2020 [11:11]:
Şəhidlərimizin qanı yerdə qalmayacaq!
19/10/2020 [10:09]:
Tarix yazan sərkərdə - İlham Əliyev
17/10/2020 [20:57]:
Azərbaycan-Türkiyə hərbi əməkdaşlığı genişlənir
17/10/2020 [20:41]:
Haqq səsimiz...
17/10/2020 [20:29]:
Azərbaycan Prezidenti Ulu Öndərin yolu ilə gedir
17/10/2020 [20:15]:
Azərbaycan xalqının iradəsi sarsılmazdır!
17/10/2020 [20:09]:
Ermənistan hərbi cinayət törədir
17/10/2020 [20:01]:
TÜRK DÜNYASINDA AZƏRBAYCAN HƏQİQƏTLƏRİ
17/10/2020 [19:47]:
Ordumuzun rəşadəti duşməni məglubiyyətə aparır
17/10/2020 [19:00]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
17/10/2020 [17:48]:
Terrorçu və vəhşi Ermənistan dövləti bütün yer üzündən silinməlidir!
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Meksikalı tanınmış sənət xadimi Sonia Amelio Azərbaycana həmrəyliyini ifadə edib
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
Bakı Ermənistanın növbəti təxribatı barədə - resmi
Azərbaycan Ordusu 21-ci əsrin müharibə nümunəsini göstərir - Rusiyalı hərbi ekspert
Azərbaycan Türkiyə və Rusiya ilə ticarət münasibətlərini genişləndirib
İlham Əliyev: “Füzuli şəhəri və daha 7 kənd işğaldan azad edilib”
Koronavirus qurbanlarının sayı 1,1 milyonu ötdü
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
İlham Əliyev Sorosdan danışdı - təfsilat
Özbəkistanda yeni qaz yatağı aşkarlandı
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com