Bizdə elə vicdansız adamlara pul buraxılır ki… – Xalq artisti

25/07/2019 [11:36] - Mədəniyyət (303)



 Ermənistan öz qondarma, saxta dövlətçilik tarixi ilə bağlı çoxlu sayda teatr tamaşaları hazırlamaqda, filmlər çəkməkdədir. Hansı ki, bütün bu film və tamaşalarda qurama dövlətin guya minillik tarixə malik qədim bir dövlət olması fikri təlqin edilir. Maraqlıdır, qədim dövlətçilik tarixi olan ölkəmizdə tarixi yöndə film və tamaşaların hazırlanmasına diqqət artırılmalıdırmı?

Moderator.az-a açıqlama verən xalq artisti Valeh Kərimov buna çox böyük ehtiyac olduğunu bildirib:

“Bu məsələnin daim diqqət mərkəzində saxlanılması vacibdir. Bu filmlərin, tamaşaların hər gün çəkilməsi, hazırlanması, hər gün göstərilməsi zəruridir.

Bizdə elə vicdansız adamlar var ki, onlara pul da buraxılır, dövlət tərəfindən köməklik də edilir, amma ortaya elə şey çıxardırlar ki, baxırsan, gözlərinə inanmırsan. Qabaqlar sovet hökuməti filmlərin ora-burasını kəsir, ona müəyyən müdaxilələr edirdi. Indi isə bu cür müdaxilələr yoxdur. Müstəqil dövlətik. Çəkmək istəyirsənsə, buyur çək. Koroğlunu yenidən çək. Babəki bir də çək. Tariximizlə bağlı çoxlu maraqlı məqamlar, qəhrəmanlıqla zəngin hadisələr mövcuddur. Bunları tapmaq, bunlarla bağlı filmlər çəkmək lazımdır. Ermənilər heç nədən öz qondarma keçmişləri ilə bağlı nələrsə çəkir, təbliğ edirlər. Biz də bu yöndə ciddi addmlar atmalı, ortaya ciddi tamaşalar, filmlər qoymalıyıq. Bu, həm milli dövlətçilik tariximizin təbliği, həm də gənc nəslin milli ruhda yetişdirilməsi baxımından olduqca vacibdir”.
Neft yenidən ucuzlaşıb
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
BMT Təhlükəsizlik Şurası Qarabağa görə toplanır
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 531 QHT BMT-nin Baş katibinə müraciət edib
Xəbər lenti
20/10/2020 [11:42]:
Azərbaycanın müzəffər ordusu..
20/10/2020 [11:10]:
Qarabağ Azərbaycandır!
20/10/2020 [10:40]:
Bir gün qələbə ilə hər gün Qarabağda
20/10/2020 [10:08]:
Körpə qatili olan, Ermənistan!
20/10/2020 [09:38]:
Dünyanın kor olduğu terrorizm qisassız qalmayacaq!
20/10/2020 [09:34]:
Heç bir terror aktı bizi andımızdan döndərə bilməz!
20/10/2020 [08:30]:
Ermənistan Yer üzünün ən qəddar terrorist dövlətidir
20/10/2020 [08:27]:
Azərbaycan ordusunun qələbə salnaməsi
19/10/2020 [16:20]:
Qələbə bizimlədir!
19/10/2020 [15:24]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
19/10/2020 [14:17]:
Yeni zəfər müjdələrinə doğru!
19/10/2020 [13:46]:
Qarabağ Müharibəsində Haqq, Ədalət Azərbaycanındır!
19/10/2020 [13:14]:
Prezident İlham Əliyev Türkiyənin “A Haber" televiziya kanalına verdiyi müsahibəsində Ermənistanın əsl siyasətini açıqladı
19/10/2020 [12:12]:
Biz Ali Baş Komandanımızla fəxr edirik!
19/10/2020 [11:11]:
Şəhidlərimizin qanı yerdə qalmayacaq!
19/10/2020 [10:09]:
Tarix yazan sərkərdə - İlham Əliyev
17/10/2020 [20:57]:
Azərbaycan-Türkiyə hərbi əməkdaşlığı genişlənir
17/10/2020 [20:41]:
Haqq səsimiz...
17/10/2020 [20:29]:
Azərbaycan Prezidenti Ulu Öndərin yolu ilə gedir
17/10/2020 [20:15]:
Azərbaycan xalqının iradəsi sarsılmazdır!
17/10/2020 [20:09]:
Ermənistan hərbi cinayət törədir
17/10/2020 [20:01]:
TÜRK DÜNYASINDA AZƏRBAYCAN HƏQİQƏTLƏRİ
17/10/2020 [19:47]:
Ordumuzun rəşadəti duşməni məglubiyyətə aparır
17/10/2020 [19:00]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
17/10/2020 [17:48]:
Terrorçu və vəhşi Ermənistan dövləti bütün yer üzündən silinməlidir!
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Meksikalı tanınmış sənət xadimi Sonia Amelio Azərbaycana həmrəyliyini ifadə edib
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
Bakı Ermənistanın növbəti təxribatı barədə - resmi
Azərbaycan Ordusu 21-ci əsrin müharibə nümunəsini göstərir - Rusiyalı hərbi ekspert
Azərbaycan Türkiyə və Rusiya ilə ticarət münasibətlərini genişləndirib
İlham Əliyev: “Füzuli şəhəri və daha 7 kənd işğaldan azad edilib”
Koronavirus qurbanlarının sayı 1,1 milyonu ötdü
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
İlham Əliyev Sorosdan danışdı - təfsilat
Özbəkistanda yeni qaz yatağı aşkarlandı
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com