Florian Zenqstşmid: Rusiyalı turisləri qarşılamaq qabiliyyətindəyik

27/06/2019 [13:11] - İqtisadiyyat (331)



“Biz hazırda geopolitik situasiyadan istifadə etməliyik. Cənub qonşumuz İran və şimal qonşumuz Rusiyada baş verən gərginlikdən səmərəli istifadə etməyi bacarmalıyıq”. 

İstiqlal.az xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Turizm Bürosunun baş icraçı direktoru Florian Zenqstşmid Azərbaycan Turizm Agentlikləri Assosiasiyasının tədbirində deyib. F. Zenqstşmid bildirib ki, gələcək illərdə turizmin inkişaf etdirilməsi ilə bağlı qarşıya bir neçə məqsəd qoyulub: “Bizim qarşımızda bir neçə çətinlik durur. Amma biz onların öhdəsindən gələcəyik.  Biz həm keyfiyyət, həm də kəmiyyət cəhətdən rusiyalı turisləri qarşılamaq qabiliyyətindəyik. Bunun üçün hər bir imkanımız var. Bizim üçün ən önəmli olan məsələ müxtəliflikdir. Hazırda ölkədə turzim sahədində müxtəliflik mövcuddur və biz bunun inkişaf etdirilməsi ilə bağlı işləri artırmalıyıq”.

 Onun sözlərinə görə, Rusiya həmişə Azərbaycan üçün ən perspektivli bazar olub və  hazırda yaranan situasiyada Rusiya bazarını Azərbaycana çəkmək üçün müxtəlif təşviq kampaniyaları haqqında düşünülür: “Hansısa bir şəxs Batumidə istirahət planlaşdırıbsa, bu o demək deyil ki, o mütləq Azərbaycana gələcək. Hazırda turizmdə beynəlxalq rəqabət mövcuddur. Turistlər həmçinin Türkiyəni , digər region ölkələrini seçə bilər. Bu baxımdan elə etməliyik ki, turistlər Azərbaycana üz tutsun. Baş verən son hadisələrdən sonra Gürcüstana gedən azərbaycanlıların sayında azalma müşahidə edilmir”.  İcraçı direktor əlavə edib ki, Azərbaycan Gürcüstan üçün əsas bazarlardan biridir. Bu baxımdan Azərbaycandan  ora gedənlərin statistikasında dəyişiklik yoxdur. 
Neft yenidən ucuzlaşıb
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
BMT Təhlükəsizlik Şurası Qarabağa görə toplanır
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 531 QHT BMT-nin Baş katibinə müraciət edib
Xəbər lenti
20/10/2020 [11:42]:
Azərbaycanın müzəffər ordusu..
20/10/2020 [11:10]:
Qarabağ Azərbaycandır!
20/10/2020 [10:40]:
Bir gün qələbə ilə hər gün Qarabağda
20/10/2020 [10:08]:
Körpə qatili olan, Ermənistan!
20/10/2020 [09:38]:
Dünyanın kor olduğu terrorizm qisassız qalmayacaq!
20/10/2020 [09:34]:
Heç bir terror aktı bizi andımızdan döndərə bilməz!
20/10/2020 [08:30]:
Ermənistan Yer üzünün ən qəddar terrorist dövlətidir
20/10/2020 [08:27]:
Azərbaycan ordusunun qələbə salnaməsi
19/10/2020 [16:20]:
Qələbə bizimlədir!
19/10/2020 [15:24]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
19/10/2020 [14:17]:
Yeni zəfər müjdələrinə doğru!
19/10/2020 [13:46]:
Qarabağ Müharibəsində Haqq, Ədalət Azərbaycanındır!
19/10/2020 [13:14]:
Prezident İlham Əliyev Türkiyənin “A Haber" televiziya kanalına verdiyi müsahibəsində Ermənistanın əsl siyasətini açıqladı
19/10/2020 [12:12]:
Biz Ali Baş Komandanımızla fəxr edirik!
19/10/2020 [11:11]:
Şəhidlərimizin qanı yerdə qalmayacaq!
19/10/2020 [10:09]:
Tarix yazan sərkərdə - İlham Əliyev
17/10/2020 [20:57]:
Azərbaycan-Türkiyə hərbi əməkdaşlığı genişlənir
17/10/2020 [20:41]:
Haqq səsimiz...
17/10/2020 [20:29]:
Azərbaycan Prezidenti Ulu Öndərin yolu ilə gedir
17/10/2020 [20:15]:
Azərbaycan xalqının iradəsi sarsılmazdır!
17/10/2020 [20:09]:
Ermənistan hərbi cinayət törədir
17/10/2020 [20:01]:
TÜRK DÜNYASINDA AZƏRBAYCAN HƏQİQƏTLƏRİ
17/10/2020 [19:47]:
Ordumuzun rəşadəti duşməni məglubiyyətə aparır
17/10/2020 [19:00]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
17/10/2020 [17:48]:
Terrorçu və vəhşi Ermənistan dövləti bütün yer üzündən silinməlidir!
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Meksikalı tanınmış sənət xadimi Sonia Amelio Azərbaycana həmrəyliyini ifadə edib
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
Bakı Ermənistanın növbəti təxribatı barədə - resmi
Azərbaycan Ordusu 21-ci əsrin müharibə nümunəsini göstərir - Rusiyalı hərbi ekspert
Azərbaycan Türkiyə və Rusiya ilə ticarət münasibətlərini genişləndirib
İlham Əliyev: “Füzuli şəhəri və daha 7 kənd işğaldan azad edilib”
Koronavirus qurbanlarının sayı 1,1 milyonu ötdü
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
İlham Əliyev Sorosdan danışdı - təfsilat
Özbəkistanda yeni qaz yatağı aşkarlandı
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com