Rusların Azərbaycana axını başlayır?

23/06/2019 [16:13] - Gündəm (266)



Rusiya prezidenti Vladimir Putinin Gürcüstana birbaşa reysləri dayandırmasının və rusiyalı turistlərin bu ölkəyə səhayətdən çəkinmək barədə çağırışının nəticəsi olaraq Gürcüstana Rusiyadan turist axını 60-70 faiz azala bilər.

Virtualaz.org xəbər verir ki, bu haqda “Rosturizm”in rəhbəri Zarina Doquzova bildirib. Onun sözlərinə görə, turistlər Gürcüstan əvəzinə Rusiyanın cənub kurortlarına, habelə Azərbaycana və Ermənistana üstünlük verə bilərlər.

Doquzova qeyd edib ki, rusiyalı turistlər Gürcüstana səfərlər üçün əsasən təyyarə marşrutlarını seçirdilər, onların 70-7 faizi hava yolu ilə Gürcüstana gedirdi. Ona görə də birbaşa aviadaşımaların dayandırılmasından sonra turist axını kəskin azalacaq. Gürcüstana avtobus reysləri arta bilər, amma bu artım əhəmiyyətli olmayacaq.

Habelə “Rosturizm”in rəhbəri etiraf edib ki, rusiyalılar Gürcüstana əvvəlcədən bron etdikləri turlardan imtina etməyə tələsmirlər. Turların ləğv edilməsi baş verir, amma belə hallar tək-təkdir.

Digər xəbərə görə Xabarovsk sakinləri yay tətillərini Gürcüstanda keçirmək planlarına yenidən baxırlar. Uzaq şərq regional turizm assosiasiyasının rəhbəri Valentina Aseyeva deyib ki, Gürcüstanda qastronomik turların olduğunu və bu turların populyarlıq qazandığını bilir. Lakin indi adamar gözəl təbiəti, dənizi, müalicəvi vannaları olan Azərbaycana və ya Ermənistana üz tutacaqlar.

Xəbər verildiyi kimi Gürcüstanda rusiyalı deputat Sergey Qavrilovun spikerin kreslosunda oturmasına etiraz olaraq güclü etirazlar başlayıb. Müxalifət tərəfdarları parlamentə hücum edib, təhlükəsizlik qüvvələri ilə toqquşmalar nəticəsində yüzlərlə adam yaralanıb. Bir neçə yüz adam həbs olunub. Etirazları yatırmaq üçün spiker istefa verməli olub.
Neft yenidən ucuzlaşıb
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
BMT Təhlükəsizlik Şurası Qarabağa görə toplanır
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 531 QHT BMT-nin Baş katibinə müraciət edib
Xəbər lenti
20/10/2020 [11:42]:
Azərbaycanın müzəffər ordusu..
20/10/2020 [11:10]:
Qarabağ Azərbaycandır!
20/10/2020 [10:40]:
Bir gün qələbə ilə hər gün Qarabağda
20/10/2020 [10:08]:
Körpə qatili olan, Ermənistan!
20/10/2020 [09:38]:
Dünyanın kor olduğu terrorizm qisassız qalmayacaq!
20/10/2020 [09:34]:
Heç bir terror aktı bizi andımızdan döndərə bilməz!
20/10/2020 [08:30]:
Ermənistan Yer üzünün ən qəddar terrorist dövlətidir
20/10/2020 [08:27]:
Azərbaycan ordusunun qələbə salnaməsi
19/10/2020 [16:20]:
Qələbə bizimlədir!
19/10/2020 [15:24]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
19/10/2020 [14:17]:
Yeni zəfər müjdələrinə doğru!
19/10/2020 [13:46]:
Qarabağ Müharibəsində Haqq, Ədalət Azərbaycanındır!
19/10/2020 [13:14]:
Prezident İlham Əliyev Türkiyənin “A Haber" televiziya kanalına verdiyi müsahibəsində Ermənistanın əsl siyasətini açıqladı
19/10/2020 [12:12]:
Biz Ali Baş Komandanımızla fəxr edirik!
19/10/2020 [11:11]:
Şəhidlərimizin qanı yerdə qalmayacaq!
19/10/2020 [10:09]:
Tarix yazan sərkərdə - İlham Əliyev
17/10/2020 [20:57]:
Azərbaycan-Türkiyə hərbi əməkdaşlığı genişlənir
17/10/2020 [20:41]:
Haqq səsimiz...
17/10/2020 [20:29]:
Azərbaycan Prezidenti Ulu Öndərin yolu ilə gedir
17/10/2020 [20:15]:
Azərbaycan xalqının iradəsi sarsılmazdır!
17/10/2020 [20:09]:
Ermənistan hərbi cinayət törədir
17/10/2020 [20:01]:
TÜRK DÜNYASINDA AZƏRBAYCAN HƏQİQƏTLƏRİ
17/10/2020 [19:47]:
Ordumuzun rəşadəti duşməni məglubiyyətə aparır
17/10/2020 [19:00]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
17/10/2020 [17:48]:
Terrorçu və vəhşi Ermənistan dövləti bütün yer üzündən silinməlidir!
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Meksikalı tanınmış sənət xadimi Sonia Amelio Azərbaycana həmrəyliyini ifadə edib
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
Bakı Ermənistanın növbəti təxribatı barədə - resmi
Azərbaycan Ordusu 21-ci əsrin müharibə nümunəsini göstərir - Rusiyalı hərbi ekspert
Azərbaycan Türkiyə və Rusiya ilə ticarət münasibətlərini genişləndirib
İlham Əliyev: “Füzuli şəhəri və daha 7 kənd işğaldan azad edilib”
Koronavirus qurbanlarının sayı 1,1 milyonu ötdü
İlham Əliyev Sorosdan danışdı - təfsilat
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Özbəkistanda yeni qaz yatağı aşkarlandı
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com