“Gec və ya tez Qarabağda hərbi əməliyyat başlayacaq” – Keçmiş XİN rəhbəri

22/06/2019 [18:23] - Gündəm (300)



Məlum olduğu kimi, son vaxtlar işğalçı ölkənin Azərbaycana yönəlik təxribatları artmaqdadır. Xüsusilə də düşmənin “cəza dəstələri” yaratması, Azərbaycan hərbçisini şəhid edən erməniləri mükafatlandırması, hər addımda müharibəyə hazır olduqlarını nümayişkəranı surətdə dilə gətirməsi işğalçı ölkənin öz təcavüzkar niyyətindən əl çəkmədiyini göstərir.

Qondarma Qarabağ “respublikası” rəhbərinin təhlükəsizlik məsələləri üzrə köməkçisinin “öldürün və mükafatlandırın” siyasətini dəstəkləməsi, Azərbaycanla “məhz bu dildə” danışmağın vacibliyini vuğulaması da düşmənin sözün həqiqi mənasında qana susadığını göstərir.

Ermənistan və işğaldakı ərazilərdə formalaşan qondarma rejimin artan təxribatları Qarabağ probleminin gələcəyinə nə vəd edir?

Sabiq XİN rəhbəri Tofiq Zülfüqarov düşmən təxribatlarının gec-tez müharibəyə rəvac verəcəyini deyir:

“Baş verənlər göstərir ki, Qarabağ və Paşinyan qruplaşması arasındakı gərginlik məhz Qarabağ məsələsində öz inkişafını tapsacaq. Bu gərginlik, bu münaqişə məhz Qarabağ mövzusunda davam etdiriləcək. Baxın, öncə Ermənistanın müdafiə naziri Azərbaycan hərbçisinin şəhid edilməsi ilə bağlı əmri şəxsən verdiyi ilə bağlı bəyanat səsləndirdi. Daha sonra isə qondarma Qarabağ rejiminin təmsilçiləri daha sərt bəyanatlar verdi. Bu, onu göstərir ki, daxildə olan problemləri məhz hərbi əməliyyatların bərpası ilə həll eləmək istəyirlər. Ictimaiyyətə özlərini daha radikal,”vətənpərvər” göstərmək niyyətindədirlər.

Artan təxribatlar gec və ya tez hərbi əməliyyatların bərpasına gətirib çıxaracaq. Çünki Paşinyan və digərləri məhz belə bir yol tutublar və görünən odur ki, axıra kimi getmək niyyətindədirlər”. (Moderator.az)

Neft yenidən ucuzlaşıb
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
BMT Təhlükəsizlik Şurası Qarabağa görə toplanır
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 531 QHT BMT-nin Baş katibinə müraciət edib
Xəbər lenti
20/10/2020 [11:42]:
Azərbaycanın müzəffər ordusu..
20/10/2020 [11:10]:
Qarabağ Azərbaycandır!
20/10/2020 [10:40]:
Bir gün qələbə ilə hər gün Qarabağda
20/10/2020 [10:08]:
Körpə qatili olan, Ermənistan!
20/10/2020 [09:38]:
Dünyanın kor olduğu terrorizm qisassız qalmayacaq!
20/10/2020 [09:34]:
Heç bir terror aktı bizi andımızdan döndərə bilməz!
20/10/2020 [08:30]:
Ermənistan Yer üzünün ən qəddar terrorist dövlətidir
20/10/2020 [08:27]:
Azərbaycan ordusunun qələbə salnaməsi
19/10/2020 [16:20]:
Qələbə bizimlədir!
19/10/2020 [15:24]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
19/10/2020 [14:17]:
Yeni zəfər müjdələrinə doğru!
19/10/2020 [13:46]:
Qarabağ Müharibəsində Haqq, Ədalət Azərbaycanındır!
19/10/2020 [13:14]:
Prezident İlham Əliyev Türkiyənin “A Haber" televiziya kanalına verdiyi müsahibəsində Ermənistanın əsl siyasətini açıqladı
19/10/2020 [12:12]:
Biz Ali Baş Komandanımızla fəxr edirik!
19/10/2020 [11:11]:
Şəhidlərimizin qanı yerdə qalmayacaq!
19/10/2020 [10:09]:
Tarix yazan sərkərdə - İlham Əliyev
17/10/2020 [20:57]:
Azərbaycan-Türkiyə hərbi əməkdaşlığı genişlənir
17/10/2020 [20:41]:
Haqq səsimiz...
17/10/2020 [20:29]:
Azərbaycan Prezidenti Ulu Öndərin yolu ilə gedir
17/10/2020 [20:15]:
Azərbaycan xalqının iradəsi sarsılmazdır!
17/10/2020 [20:09]:
Ermənistan hərbi cinayət törədir
17/10/2020 [20:01]:
TÜRK DÜNYASINDA AZƏRBAYCAN HƏQİQƏTLƏRİ
17/10/2020 [19:47]:
Ordumuzun rəşadəti duşməni məglubiyyətə aparır
17/10/2020 [19:00]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
17/10/2020 [17:48]:
Terrorçu və vəhşi Ermənistan dövləti bütün yer üzündən silinməlidir!
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Meksikalı tanınmış sənət xadimi Sonia Amelio Azərbaycana həmrəyliyini ifadə edib
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
Bakı Ermənistanın növbəti təxribatı barədə - resmi
Azərbaycan Ordusu 21-ci əsrin müharibə nümunəsini göstərir - Rusiyalı hərbi ekspert
Azərbaycan Türkiyə və Rusiya ilə ticarət münasibətlərini genişləndirib
İlham Əliyev: “Füzuli şəhəri və daha 7 kənd işğaldan azad edilib”
Koronavirus qurbanlarının sayı 1,1 milyonu ötdü
İlham Əliyev Sorosdan danışdı - təfsilat
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Özbəkistanda yeni qaz yatağı aşkarlandı
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com