Tokio-2020 Olimpiadasının boks yarışları formatında dəyişikliklər edildi

19/06/2019 [22:27] - İdman (247)



2020-ci ildə Tokioda (Yaponiya) keçiriləcək Yay Olimpiya Oyunlarının boks yarışları sistemində dəyişikliklər edilib.

Bu barədə Beynəlxalq Olimpiya Komitəsinin (IOC) İsveçrənin Lozanna şəhərindəki İcraiyyə Komitəsinin iclasında qərar qəbul olunub.

Yeni formata əsasən, qarşıdakı olimpiadada kişilər 8, qadınlar 5 çəki dərəcəsi üzrə mübarizə aparacaqlar. Beləliklə, ümumilikdə 286 boksçudan 186-sı kişilərin yarışına 48 kq - 52 kq, 52 kq - 57 kq, 57 kq - 63 kq, 63 kq - 69 kq, 69 kq - 75 kq, 75 kq - 81 kq, 81 kq - 91 kq, 91 kq və yuxarı çəkilərdə qatılacaq. 100 qadın boksçu isə 48 - 52 kq, 54 kq - 57 kq, 57 kq - 60 kq, 64 kq - 69 kq və 69 kq - 75 kq çəkilərdə çıxış edəcək.

Halbuki "Rio-2016"da 250 kişi boksçu 10 çəkidə, 36 qadın boksçu 3 çəkidə mübarizə aparıb.

Lakin "Tokio 2020"də boksçuların bürünc medallarla mükafatlandırılma formatına dair qərar çıxarılmayıb. Əvvəlki olimpiadaların boks yarışlarında hər bir çəkidə iki bürünc medal verilirdi. Yekun qərar İOC-un 23 - 26 iyunda keçiriləcək sessiyasına saxlanılıb.

Mayın sonlarında IOC Beynəlxalq Həvəskar Boks Assosiasiyasının (AIBA) tanınmaqdan məhrum edilmə məsələsinin Sessiyada baxılmasını qərara alıb. Bu baş versə, ali boks qurumu qarşıdakı olimpiadada bu növ üzrə yarış keçirə bilməyəcək. Boks Oyunların proqramında saxlanılsa da, "Tokio 2020" üçün təsnifat turniri və yarışın təşkili ilə IOC-un özü məşğul olacaq. Boks turnirinin keçirilməsi üzrə planı gerçəkləşdirməkdən ötrü xüsusi komissiya yaradılıb. Yaponiya paytaxtındakı olimpiada gələn il iyulun 24-dən avqustun 9-dək təşkil ediləcək.(“Report”)
Neft yenidən ucuzlaşıb
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
BMT Təhlükəsizlik Şurası Qarabağa görə toplanır
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən 531 QHT BMT-nin Baş katibinə müraciət edib
Xəbər lenti
20/10/2020 [11:42]:
Azərbaycanın müzəffər ordusu..
20/10/2020 [11:10]:
Qarabağ Azərbaycandır!
20/10/2020 [10:40]:
Bir gün qələbə ilə hər gün Qarabağda
20/10/2020 [10:08]:
Körpə qatili olan, Ermənistan!
20/10/2020 [09:38]:
Dünyanın kor olduğu terrorizm qisassız qalmayacaq!
20/10/2020 [09:34]:
Heç bir terror aktı bizi andımızdan döndərə bilməz!
20/10/2020 [08:30]:
Ermənistan Yer üzünün ən qəddar terrorist dövlətidir
20/10/2020 [08:27]:
Azərbaycan ordusunun qələbə salnaməsi
19/10/2020 [16:20]:
Qələbə bizimlədir!
19/10/2020 [15:24]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
19/10/2020 [14:17]:
Yeni zəfər müjdələrinə doğru!
19/10/2020 [13:46]:
Qarabağ Müharibəsində Haqq, Ədalət Azərbaycanındır!
19/10/2020 [13:14]:
Prezident İlham Əliyev Türkiyənin “A Haber" televiziya kanalına verdiyi müsahibəsində Ermənistanın əsl siyasətini açıqladı
19/10/2020 [12:12]:
Biz Ali Baş Komandanımızla fəxr edirik!
19/10/2020 [11:11]:
Şəhidlərimizin qanı yerdə qalmayacaq!
19/10/2020 [10:09]:
Tarix yazan sərkərdə - İlham Əliyev
17/10/2020 [20:57]:
Azərbaycan-Türkiyə hərbi əməkdaşlığı genişlənir
17/10/2020 [20:41]:
Haqq səsimiz...
17/10/2020 [20:29]:
Azərbaycan Prezidenti Ulu Öndərin yolu ilə gedir
17/10/2020 [20:15]:
Azərbaycan xalqının iradəsi sarsılmazdır!
17/10/2020 [20:09]:
Ermənistan hərbi cinayət törədir
17/10/2020 [20:01]:
TÜRK DÜNYASINDA AZƏRBAYCAN HƏQİQƏTLƏRİ
17/10/2020 [19:47]:
Ordumuzun rəşadəti duşməni məglubiyyətə aparır
17/10/2020 [19:00]:
Ermənistanın uğursuz siyasəti dünyada insanlığın inkişafına mane olacaq nəhəng bir təhdiddir!
17/10/2020 [17:48]:
Terrorçu və vəhşi Ermənistan dövləti bütün yer üzündən silinməlidir!
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Meksikalı tanınmış sənət xadimi Sonia Amelio Azərbaycana həmrəyliyini ifadə edib
Ermənistan terrorçu dövlətdir - Qulamhüseyn Əlibəyli
Bakı Ermənistanın növbəti təxribatı barədə - resmi
Azərbaycan Ordusu 21-ci əsrin müharibə nümunəsini göstərir - Rusiyalı hərbi ekspert
Azərbaycan Türkiyə və Rusiya ilə ticarət münasibətlərini genişləndirib
İlham Əliyev: “Füzuli şəhəri və daha 7 kənd işğaldan azad edilib”
Koronavirus qurbanlarının sayı 1,1 milyonu ötdü
İlham Əliyev Sorosdan danışdı - təfsilat
Düşmənin gecə məhv edilən hərbi texnikaları - siyahı
Özbəkistanda yeni qaz yatağı aşkarlandı
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com