Avtobus qəzalarının sayı niyə artır? - təfsilat

09/06/2018 [14:49] - Gündəm (891)



Son vaxtlar avtobuslar ən təhlükəli nəqliyyat növünə çevrilib. Həm paytaxt Bakıda, həm regionlarda dəhşətli avtobus qəzalarının şahidi oluruq.

Məsələn, bu günlərdə Bakı-Qazax yolunun Hacıqabul ərazisində ağır yol qəzası baş verdi. Qeyd olunan ərazidə “Setra” markalı sərnişin avtobusunun “KamAZ” markalı yük maşını ilə toqquşması nəticəsində 18 nəfər yaralanmışdı.

May ayının sonlarında isə Bakı-Qobu yolunun Siyəzən rayonu ərazisindən keçən hissəsində 3 avtobus toqquşmuşdu. Qəza nəticəsində 4 sərnişin yaralanıb. Yaralananların arasında azyaşlı uşaq da var.

Ötən gün isə Bakı-Şamaxı - Yevlax avtomobil yolunda ağır yol-nəqliyyat hadisəsi yaşanıb. Hadisə yolun 176-cı kilometrliyində, Şamaxı rayonunun Mirikənd kəndi ərazisində baş verib. Belə ki, Şəkidən Bakı istiqamətində hərəkət edən sərnişinlə dolu “55 BG 471" dövlət nömrə nişanlı ”Ford" markalı mikroavtobus Mirikənd kəndi ərazisində idarəetməni itirərək Bakıdan Ağsu istiqamətində hərəkət edən “99 GS 337" dövlət nömrə nişanlı ”Mercedes - E klas" markalı avtomobilin üzərinə aşıb. Hadisə nəticəsində “Mercedes”də olan 3 sərnişin, “Ford” markalı mikroavtobusda olan 10-a yaxın sərnişin Şamaxı rayon Mərkəzi Xəstəxanasına çatdırılıb. Yaralıların vəziyyətinin orta ağır olduğu bildirilir.

Paytaxtda da tez-tez avtobus sürücüləri qəza törədir, nəticədə sərnişinlər müxtəlif dərəcədə xəsarətlər alır, bəzən də bu qəzalar insan tələfatı ilə nəticələnir. Bəs avtobus qəzalarının sayının artmasının səbəbi nədir?

Ekspertlərin əksəriyyəti düşünür ki, bunun əsas səbəblərindən biri sürücülərin işə götürülərkən müəyyən qaydalara əməl edilməməsidir. Məsələn, dünya təcrübəsində sərnişindaşıma ilə məşğul olan şirkətlər sürücüləri işə götürərkən müəyyən test üsulları ilə attestasiyadan keçirir, onların sağlamlığı, psixoloji vəziyyəti yoxlanılır. Bununla yanaşı, sürücülərin üzərində daim ciddi nəzarət olur. Ölkəmizdə isə hələ ki bu mexanizm tətbiq olunmur və yaxud əməl edilmir. Bu da qəzalara gətirib çıxarır.

Daha bir səbəb isə sürücülərin növbəli iş rejiminə əməl etməməsidir. Bir çox hallarda uzaq magistral yollarında sürücülərin sükan arxasında yatdığı üçün qəza törətdiyinin şahidi oluruq. Avtobus sürücüsünün törətdiyi qəza isə çoxsaylı sərnişinlərin həyati təhlükəsi deməkdir.

Mövzu ilə bağlı nəqliyyat eksperti İlqar Hüseynov “Yeni Müsavat”a danışıb: “Bu çox aktual məsələdir, biz daima bu haqda müzakirələr aparırıq. Avtobus qəzalarının əsas səbəblərindən biri budur ki, sərnişindaşıma ilə məşğul olan şirkətlər sürücülərin qeydiyyatını düzgün həyata keçirmirlər. İlk növbədə, bildiyiniz kimi, çox oturacaqlı nəqliyyat vasitəsinin idarə olunmasında xüsusi tələbləri və kateqoriyaları var ki, sürücülər həmin kateqoriyalara sahib olduğu halda işə götürülməlidir. Çox təəssüflər olsun ki, nəqliyyat vasitəsini azacıq idarə edə bilən sürücülər sərnişindaşıma nəqliyyatına cəlb edilir. Burada sürücülərlə yanaşı, onları işə götürən şirkətlər də məsuliyyət daşıyır.

Eyni zamanda bu məsələyə nəzarət edən Bakı Nəqliyyat Agentliyi və digər qurumlar vaxtaşırı reydlər etməli, bununla bağlı monitorinqlər aparmalıdırlar ki, həqiqətənmi avtobus idarə edən sürücülər tələb olunan kateqoriyalı sürücüdürlər, ya yox. Təəssüf ki, bu monitorinqlər aparılmır".

Ekspert onu da qeyd etdi ki, burada ictimai nəzarət də önəm daşıyır: “Sərnişinlərin hüququdur ki, sürücü nəqliyyat vasitəsini  idarə edərkən sürət həddini aşdıqda, qaydalara əməl etmədikdə öz etirazlarını anındaca bildirməlidir. Lakin təəssüflər olsun ki, bizim ölkəmizdə hələ ki ictimai nəzarət formalaşmayıb, sərnişinlər hələ də öz hüquqlarını tam bilmir, zamanında etirazlarını bildirmirlər.

Digər məsələ isə vaxt rejimidir. Bir çox avtobus sürücüləri yetərincə sərnişin toplamadığı üçün qrafikdən kənar çalışır, sürətli hərəkət edir, itirdiyi vaxtı yolda “qazanmağa” çalışır. Bütün bu kompleksli məsələlər yol-nəqliyyat, xüsusən də avtobus qəzalarının artmasına səbəb olur".

Bakı Nəqliyyat Agentliyinin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin sektor müdiri Mais Ağayev də mövzu ilə bağlı danışıb:

“Bakı şəhərində nəqliyyatda çalışan avtobus sürücüləri çox təəssüf ki, bugünkü qaydalara əsasən işlədiyi şirkətlərin nəzarətindədir. Yəni bu işi Bakı Nəqliyyat Agentliyi həyata keçirmir. Bu sistemin də doğurduğu bir çox fəsadlar var. Baş verən qəzalar, mövcud olan problemlərin də əsasında bu fəsadlar durur. Şirkətlər sürücüləri işə götürərkən diqqət yetirilməli olan məqamları nəzərə almırlar. Bu səbəbdən də bəzən görürük ki,  dəfələrlə ağır cinayət törədən, avtoqəzalara səbəbkar olanlar və yaxud sürücülük vəsiqəsi, avtobus idarə etmək üçün vəsiqəsi olmayanlar sükan arxasına əyləşir. Bu kimi halların aradan qaldırılması üçün hazırda qurumumuz tərəfindən müəyyən tədbirlər həyata keçirilir. Bu tədbirlərdən ən önəmlisi odur ki, sürücülük-təlim mərkəzi yaratmışıq. Beləliklə, bu il Bakı şəhərində fəaliyyət göstərən marşrut xətlərində çalışan bütün sürücülər mərhələli şəkildə həmin təlim mərkəzində təlimlərə  cəlb olunublar”.
Gələn ilin büdcəsində sosial xərclərin çəkisi 40 faizə çatır
Təhsil nazirinin müavini LDU-da yeni tələbə yataqxanasının açılışında iştirak edib
Prezident həmişə Naxçıvana xüsusi diqqət göstərib - Qüdrət Həsənquliyev
Fiziki qüsurlu uşaqlara psixoloji xidmət göstəriləcək - fotolar
Əli Kərimlinin mühafizəçisi həbs edildi – Məhkəmə
Xəbər lenti
21/09/2019 [14:34]:
Tramp Yaxın Şərqə əlavə qoşun göndərilməsini təsdiqləyib
21/09/2019 [14:19]:
Futbol matçı zamanı iki komanda arasında atışma olub
21/09/2019 [13:46]:
İngiltərədə iqlim dəyişikliyi ilə əlaqədar mitinq keçirilib
21/09/2019 [13:32]:
Yanğın təhlükəsizliyi sahəsində maarifləndirmə tədbirləri keçirilib
21/09/2019 [13:15]:
NASA-nın “Hubble” kosmik teleskopu parlaq qalaktika kəşf edib
21/09/2019 [12:51]:
Azərbaycanlı futbolçu rəmzi komandada
21/09/2019 [12:26]:
İranın Mərkəzi Bankına qarşı təkrar sanksiya tətbiq edilib
21/09/2019 [12:13]:
Xalq artisti Elçin Əzizov Böyük Teatrda “Traviata” operasında çıxış edəcək
21/09/2019 [11:46]:
“Göztəpə” Super Liqada ilk qələbəsini azlıqda qazanıb
21/09/2019 [11:27]:
Səudiyyə Ərəbistanına sərt mesaj: “İran səni məhv edər”
21/09/2019 [11:16]:
Müddətli müqavilə üzrə müəllimlərin işə qəbulunun II turu başlayıb
21/09/2019 [10:50]:
Turist avtobusu qəzaya düşüb - Xeyli sayda ölənvə xəsarət alan var
21/09/2019 [10:37]:
“Solğun çiçəklər” Sumqayıt Dövlət Dram Teatrının səhnəsində
21/09/2019 [10:14]:
Bakıda 10 yaşlı oğlan uşağı itkin düşüb
21/09/2019 [09:51]:
Nazirlik: "Küləyin maksimal sürəti saniyədə 30-35 metrə çatacaq"
21/09/2019 [09:36]:
Texasda "İmelda" fırtınası qurbanlarının sayı dörd nəfərə çatıb
21/09/2019 [09:31]:
Fuad Qəhrəmanlı AXCP sədrinin müavinliyindən istefa verdi
21/09/2019 [09:26]:
Atəşkəs 23 dəfə pozulub
20/09/2019 [23:58]:
Türkiyədə dəniz reysləri təxirə salındı
20/09/2019 [22:34]:
“Bizim həyət” layihəsi çərçivəsində daha bir həyət abadlaşdırılıb
20/09/2019 [21:48]:
Bakıda oğurluqla məşğul olan şəxslər saxlanılıb
20/09/2019 [20:23]:
11 saylı məktəbdə kütləvi zəhərlənmə olub
20/09/2019 [19:32]:
Azərbaycanda daha iki Data mərkəzi tikilir
20/09/2019 [18:49]:
Nazir Naftalan şəhəri və Samux rayonunda qəbul keçirib
20/09/2019 [18:25]:
Mədəniyyət Mərkəzində “Unudulmaz bəstəkar” adlı tədbir təşkil edilib
Bütün xəbərlər...
Həftənin ən çox oxunanları
Bakıda Data Jurnalistikası kursu keçirildi
Təhsil nazirinin müavini LDU-da yeni tələbə yataqxanasının açılışında iştirak edib
Gələn ilin büdcəsində sosial xərclərin çəkisi 40 faizə çatır
Four Seasons Hotel Baku-ya yeni baş menecer təyin edilib
Prezident həmişə Naxçıvana xüsusi diqqət göstərib - Qüdrət Həsənquliyev
Səfir: “Azərbaycan hər zaman Əfqanıstana bütün sahələrdə dəstək verib”
Azərbaycan əhalisinin hazırkı sayı nə qədərdir?
Dizel bahalaşıb
Fuad Qəhrəmanlının qızı: "Hamısını özüm yazmışam"
Həbsxana rəisi rüşvətə görə həbs olunub
İstiqlal.az-ın arxivi
"İstiqlal.az"
Xəbər Portalı
e-mail: istiqlal.mmc@gmail.com
Copyright©2013 "İstiqlal.az" MMC
Materiallardan istifadə zamanı
www.istiqlal.az saytına
istinad zəruridir
X

Bəyənin və "İstiqlal.az"-ı Facebook lovhənizdən izləyin